Introduzione Circa i Pistoni

I mutori sò cum'è u "core" di e vitture è u pistone pò esse capitu cum'è u "pivot centru" di u mutore. L'internu di u pistone hè cuncepitu scavatu chì li piace un cappellu, i fori tondi à e duie estremità sò cunnessi à u pin di u pistone, u pin di u pistone hè cunnessu à a piccula estremità di a biella, è a grande estremità di a biella hè cunnessu à u vilebrequin, chì cunverte u muvimentu alternativu di u pistone in u muvimentu circulare di u vilebrequin.

图片 1

A cundizione di travagliu

A cundizione di travagliu di i pistoni hè assai pessima. I pistoni travaglianu sottu alta temperatura, alta pressione, alta velocità è cundizioni di lubrificazione poveri. U pistone hè direttamente in cuntattu cù u gasu à alta temperatura, è a temperatura istantanea pò ghjunghje à più di 2500K. Dunque, u pistone hè gravemente riscaldatu è a cundizione di dissipazione di u calore hè assai povera. Di conseguenza, i pistoni travaglianu à una temperatura assai alta, cù a cima chì righjunghji 600 ~ 700K, è a distribuzione di a temperatura hè assai irregulare. 

A cima di u pistone suppone una grande pressione di gas, soprattuttu durante u travagliu, chì hè altu quant'è 3 ~ 5MPa per i motori à benzina è 6 ~ 9MPa per i motori diesel. Questu face i pistoni chì producenu impattu è chì portanu l'effettu di a pressione laterale. U pistone si move avanti è indrentu in u cilindru à grande velocità (8 ~ 12m / s), è a velocità cambia in continuu. Questu crea una grande forza di inerzia, chì face u pistone sottumessu à una grande quantità di carica addizionale. U travagliu in queste cundizioni dure face chì i pistoni si deformanu è fessenu l'usura di i pistoni accelerendu, è dinò generendu carichi supplementari è stress di calore è esse sottumessi à una currusione chimica da u gasu. Un pistone cù un diametru di 90 mm, per esempiu, suppurterà circa trè tunnellate di pressione. Per riduce u pesu è a forza d'inerzia, u pistone hè generalmente fattu di lega d'aluminiu, certi pistoni da corsa sò falsificati chì li rendenu forti è resistenti.

Tranne cundizioni di travagliu estreme, hè unu di i più impegnati in u mutore. A so cima, a culata è u cilindru custituiscenu a camera di combustione. È ghjoca ancu un rollu per inalà, cumpressà è scappà i gas.

图片 2

Anelli di pistoni

Ogni pistone hà trè grinze per l'installazione di dui anelli d'aria è un anellu d'oliu è anelli d'aria sò in cima. Durante l'assemblea, l'apertura di i dui anelli d'aria deve esse staggerata per servire da sigilli. A funzione principale di l'anellu d'oliu hè di rascià l'oliu in eccessu schizzatu nantu à u muru di u cilindru è di rendelu ancu. Oghje ghjornu, i materiali largamente aduprati di l'anelli di pistoni includenu ghisa grisa di alta qualità, ghisa duttile, ghisa in lega ecc.

Inoltre, per via di i lochi sfarenti di l'anelli di pistoni, i trattamenti di superficia sò ancu diversi. A superficia esterna di u primu anellu di pistoni hè di solitu cromata o trattamentu di spruzzatura di molibdenu, principalmente per migliurà a lubrificazione è a resistenza à l'usura. Altri anelli di pistoni sò generalmente stagnati o fosfati per migliurà a resistenza à l'usura.

 


Tempu di posta: Jul-16-2020