Introduzione Circa Spark Plugs

Se u mutore hè u "core" di a vittura, allora e candele sò u "core" di u mutore, senza l'aiutu di candele, u mutore ùn pò micca travaglià bè bè. E differenze di materiali, processi è modi di accensione di scintilla i tappi cunduceranu à sfarenti impatti nantu à u travagliu generale di u mutore. Inoltre, u valore di calore, a frequenza di accensione è a durata di vita di e candele sò dipende da diversi materiali.

A struttura di a candela

图片 3A candela pare una cosa chjuca è simplice, ma a so struttura interna attuale hè assai cumplessa. Hè cumpostu di noce di cablaggio, elettrodu centrale, elettrodu di messa à terra, cunchiglia metallica è isolatore ceramicu. L'elettrodu di terra di a candela hè cunnessu à a cassa di metallo è avvitatu à u bloccu di cilindru di u mutore. U rolu principale di l'isolatore ceramicu hè di isolà l'elettrodu centrale di a candela, è poi trasmettelu à l'elettrodu centrale da alta tensione bobina attraversu u dado di cablaggio. Quandu u currente passa, romperà u mezu trà l'elettrodu centrale è l'elettrodu di terra è genererà scintille per uttene u scopu di accende u vapore mischiatu in u cilindru.

U calore gamma di candele

图片 1A gamma di calore di e candele pò esse capita cum'è a dissipazione di calore, in generale, a gamma di calore più alta significa a migliore dissipazione di calore è a temperatura più alta à u prezzu. Generalmente, a temperatura ottima di combustione in camera di combustione hè in u range di 500-850 ℃. Sicondu a temperatura di u cilindru di u mutore, pudete selezziunà e candele adatte. Se a gamma di calore di e candelette di u vostru veiculu hè 7 è chì li rimpiazzate cù 5, pò dà una lenta dissipazione di u calore è chì u capu di e candele sia surriscaldatu, sinterizatu o sciuglimentu. Inoltre, una scarsa dissipazione di calore pò fà chì u mixer si accende prematuramente è batti u mutore.

Per distingue a gamma di calore di e candele, pudemu guardà a lunghezza di u core di a candela. In generale, se u core di a candela hè relativamente longu, hè una candela di tipu caldu è a capacità di dissipazione di calore hè generale; À u cuntrariu, u core di a candela cù una lunghezza più corta hè una candela di tipu fretu è a so capacità di dissipazione di calore hè più forte. Benintesa, a gamma di calore di e candele pò esse adattata cambiendu u materiale di l'elettrodu, ma cambià a lunghezza di u core hè più cumunu. Perchè u più cortu hè a candela, più cortu hè u percorsu di dissipazione di u calore è più faciule hè u trasferimentu di calore, menu hè probabile chì provoca l'elettrodu centrale surriscaldatu.

Oghje ghjornu, i numeri di marca di a gamma di calore per e candele Bosch è NGK sò diverse. U numeru più chjucu in u mudellu riprisenta a gamma di calore più alta per e candele NGK, ma u numeru più grande in u mudellu riprisenta a gamma di calore più alta per e candele Bosch. Per esempiu, e candele BP5ES di NGK anu a listessa gamma di calore cum'è e candele FR8NP di Bosch. Inoltre, a maggior parte di e vitture di famiglia utilizanu candele cù una gamma di calore mediu. Inoltre, quandu u mutore hè mudificatu è aghjurnatu, a gamma di calore deve esse aumentata secondu a crescita di a putenza. Generalmente, per ogni aumentu di 75-100 cavalli, a gamma di calore deve esse aumentata di un livellu. Inoltre, per i veiculi à alta pressione è di grande spostamentu, e candele di tippu freddo sò comunemente aduprate per assicurà a stabilità di e candele perchè e candele di tippu freddo dissipanu u calore più veloce di u tippu caldu.

A lacuna di e candele

图片 2

U difettu di a candela si riferisce à a distanza trà l'elettrodu centrale è l'elettrodu laterale. Ci hè da nutà chì una piccula lacuna cunducerà à accensione prematura è fenomenu di focu mortu. À u cuntrariu, una grande lacuna porterà à più macchie di carbonu, a putenza diminuite è u cunsumu di carburante cresce. Dunque, quandu state montendu candele non originali, ùn duvete micca fà solu attenzione à u tippu di elettrodu di candela è à a gamma di calore, ma fate puru attenzione à u difettu di a candela. Di solitu l'ultima lettera (candele Bosch) o u numeru (candela NKG) di i mudelli di candele indicanu quant'ella hè grande u difettu. Per esempiu, e candele NKG BCPR5EY-N-11 è e candele Bosch HR8II33X anu una distanza di 1,1 mm.

E candele sò una parte assai impurtante di u mutore. S'elli ùn sò micca stati cambiati dapoi un bellu pezzu, seranu prublemi di accensione chì puderebbenu finisce per fà una greva.

 


Tempu di posta: Jul-16-2020